Home | My Hamster | Facebook | membace |

TERIME KASIH SIAPE YG TELAH MELAWAT KE BLOG SAYA NIE,KALAU SUDI SILA LAH FOLLOW BLOG SAYA NI

Monday 26 March 2012

aq dan die

hey2..
hahaha,tdy aq met gn my bf.best pat lpz an wndu law pon hnye met di rumah.,
kite owg mmg suke lpx at uma,gwau glx ktwe,gdoh di rumah x kch la owg nx dgr ke ape
yg pntng aq gn die epy.,tpy diuma bkn aq gn die jew ade nenek dn atok die pon ade,kdng2
ciap lpx gn atok n nenek die ge.. tdy aq story at bf aq tntng cite yg aq tgox at wymg smlm,
7 petale cinta n die pon dh teikot2 dlm cite too bb dlm cite 7 petale cinta too,laki too ade
ckp stiap kali die trjmpew tnang die,die akn ckp assalamualaikum cinta dn tnang die kn
mmblz waalaikummussalam rindu,haha sweet kn.bf aq too gler x btol ckit..k dibwh
ade cite tntng peprgn aq gn bf aq,hahaha..

STORY aq gn die tdy gado mulut !!
bf aq :nie npew nie cm gatal2 jew..
aq :owg mkn aym nie lah akbt nye.,
bf aq :npe gn aym plx?
aq :owg kn x ley mkn aym nty gatal,ltk ubt nty elok la.
bf aq :oooo.,nty cm too law pa nx mkn kfc pa mkn seowg jew la,ma x yah..
aq :npe plx ?x kire ma nx gak..
bf aq :mne bole ma kn x ley mkn aym,nty pa ge ma roti kfc to jew..n law pa x bis mkn
          pa ikat kotak too biar ma x pat bkak n curi2 mkn..
aq :x pela,nty ma ge kfc ma ambk prcume jew x yah beli ge taw..
bf aq :x pat nty pa rompk kfc too ..
aq :npe pa nx rompk plx..
bf aq :biar ma x pat beli aym kfc la..
aq :mne bole nty kne tngkp cm ne..
bf aq :ala nty pa ckp la,sy curi aym jew cik x kn kne tngkp gax kot..
aq :eh curi too kn brdose..
bf aq :eh cpew ckp dose..
aq :kn mmg dlm hukum dose n owg too pon dlu sklh la die taw la dose ke x ..
bf aq :bile die sklh pa x nmpx pon.,
aq :mmg la pa x nmpx bb pa kcik ge mase too..
bf aq :hahaha mmg la bb to la pa ckp pa x nmpx pon mase die sklh,tpy mne ma taw die sklh..
aq :law die x sklh x kn la die ley jdy polis..
bf aq :mne ma taw die polis tah2 die srhan polis ke taw pon sje2 ckp die polis ke,ma taw ape..
aq :ala kn die pkai pkaian srgm polis to..
bf aq :ala spe2 pon ley pkai bju polis,bdx2 sklh pon ade gak pkai bju polis.,owg mesn rumpu
          pon ade gax pakai bju polis..
aq :ala owg msn rumput too die pkai t-shirt kdt polis kn.,
bf aq :skrng nie pa yg nmpx.,bkn ma kn..
aq :haizzz nx AMBIK !!!
bf aq : hahaha ma KALAH ..
aq :diam la pa.,x pela kali nie pa mnang !!bkn dpt ape pon kn ..
bf aq :pat la..
aq :pat ape ??
bf aq :pat kepuasan ..hahaha..
aq : eeeeeee !!

        tooo la cite nyee.,pnt aq brlwn mulut gn die tpy akhrnye aq KALAH cket nye aty !!
        tpy aq gn die enjoy,epy gler ..dlm ruma too suare aq gn die jew yg dgr..,haha..n ge 1
        cite pcal AYAM pon ley jdy besar.,SENGET an kami,haha..

No comments:

Post a Comment